שאלות נפוצות

כל מה שיש לכם בראש, ואפילו כאלו שפחדתם לשאול:

    • כמה מדוייק הכתוביות שיוצאות?

      לחלוטין תלוי באיכות ההקלטה והסאונד, בדרך כלל הדיוק הוא עד 98% עם הקלטות טובות. ו85% באיכות סאונד סבירה.

    • האם אוכל לנסות את המוצר לפני שאקנה?

      ברור. לאחר הרשמה והתקנה של הפלאגין, יהיו לכם כמה דקות תמלול חינם להתנסות, עלינו.

    • הוראות התקנה

      מיד לאחר ההרשמה תועברו לדף הוראות התקנה.

    • באילו תוכנות עריכה יש תמיכה?

      תומכים בפרמייר, דוינצי ריזולב ואפטר אפקטס

    • אני עובד בחברה עם כמה עורכים, האם כולנו נוכל להשתמש בקאפס במקביל

      בעת רכישה ישנה האופציה להוסיף "כסאות" נוספים. כל "כיסא" זה עמדת עריכה (מחשב אחד).

    • יש לי Mac

      עובד גם על Mac וגם על Windows.

    • מה ההבדל בינכם לבין מתחרים?

      ישנם שני הבדלים ניכרים מאוד בינינו לבין מתחרים. איכות התמלול בעברית, וסביבת הפרימייר והדוינצי שמתאימה במיוחד לעורכים מקצועיים בדיוק בסביבת העבודה שלהם.

    • האם אני יכול לבטל את המנוי בכל עת?

      כמובן, אין אצלנו שום התחייבות.

    • למי עלי לפנות לקבל תמיכה?

      דניאל נציג השירות שלנו ישמח לעזור לכם בכל בעיה שתהיה. ניתן לפנות אליו בוואצאפ במספר הבא: 055-988-5513.

יש עוד שאלות? פנו אלינו בווצאפ ונעזור לכם -לחצו פה.

בואו נתחיל!